Trevlig helg!

Hej igen!

Nu sitter jag här i lung o ro, men snart börjar allt! Måste ännu packa och allt & jag måste typ gå och lägga mig tidigt ikväll om jag ska orka imorgon!

Morgon; båten går 7.05 då är vi väl framme runt 10 halv 11 och då åker vi mot Mattias&Martina m. familj, där vi ska bo i helgen! Vet inte vad vi ska göra på dan men på kvällen så åker Jag,Samuel,mamma,Martina,Oliver och någon kompis till han in till stan och ska se på idol ;-) Så ni måste se på det imorgon kväll, så ska jag nog lyckas vinka till er (höhö )

Tänkte hälsa er en trevlig helg, det här blir nog sista inlägget innan jag kommer hem!
Men då lovar jag att lägga upp massa bilder ;-).

Ha det bra , Kraaam <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0