Torsdag;

Godmorgon!

Vaknade runt halv 7 imorse men kom då på att jag hade sovmorgon! Jag som typ aldrig kan somna om när ja väl är vaken... Men de gjorde jag och för första gången kom mamma och pappa ihåg att jag hade sovmorgon så jag kunde sova ut iaf! Rätt skönt!

Ska nu snart börja göra mig i ordning sen träffa Emma och bege mig mot skolan! :-).
Är lite osäker på tid idag eftersom våra scheman ändras lite hit och dit just nu , p.ga. de där svenska saken?? :P.

Efter skolan  blir det att leta efter vinterjacka som gäller ska försöka dra med mig Emma till Team Sportia , hah!
Fryser typ ihäl när jag är ute för tillfället, måste verkligen  ha en varm och go jacka nu :-).

Ajja ska försöka göra mig i ordning nu så slipper jag stressa dom sista 5 minuterna! Som det alltid slutar med att jag göra iallafall...


Ha en bra  dag allihop!



haben die guten ♥

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Fin blogg :)

2009-10-29 @ 08:58:46
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Emma

Grattis! Du lyckades dra med mig till Team Sportia... :) <3

2009-10-29 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0