Tisdag; redan uppe ;O

Godmorgon!

Vaknade av en arg liten August! Han skulle minnsann inte följa med pappa till dagis han nej! Så nu sitter jag här klockan är 08.20 ( SHITT ) och August är glad och leker & ser film. Ska snart ta med han till dagis, sen ska jag nog sova igen ;-) Eller så sattsar man på att göra sig i ordning i rätt tid idag , och inte som igår ( halv 1 typ xD)

Idag är jag iaf på bra humör, det var jag inte igår! Därför jag höll mig inne hela dan , men på kvällen tog jag mig ut en stund ;D.

Vad ska ni göra idag då??:) 

Själv har jag ingen aning änu :-)

Vi hörs senare.

Xo



Haha, typ 100 års gammalt kort ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

8.20 tycker du det är tidigt? Jag går upp runt halv 7 varje dag. Idag ska jag ta mig in till stan en stund. Fin bild :) <3

2009-10-20 @ 08:30:10
Postat av: Anonym

kan du inte få större text, man ser nästan inte.

jag ska fösöka o vila upp mig, är sjuk! hoppas du kommer på någont kul, kram

2009-10-20 @ 08:46:08
Postat av: Anonym

hitt på någont kul på bloggen idag :)

2009-10-20 @ 09:16:54
Postat av: Anonym

outfit är ett måste idag!

2009-10-20 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0