Sol(?) vad är de??

Nu har det äntligen börja kännas lite lungn&ro här hemma. Farmor kom strax efter att förra inlägget. Hon gjorde pankakor till oss, jätte goda! Tror aldrig jag ätit så mycket, och det kommer jag inte heller göra om. Måde dåligt efter xD.

Dagens roligaste;

Ja ringde farfar och fråga om han ville ha pankakor? Jag nämnde även att farmor proppade i oss ca 10 st var :S hahah då svara han; ja? varför tror du jag är så tjock för???
Gulligt elr vad?



Iaf efter en god lunch så tog jag hunden och gick en prummenad! ( I regnet!!!) Jag och den här hunden har aldrig kommit bra överrens. Så jag var lite orolig hur det skulle gå!? Men det funka förvånats värt bra! Jag och Harlye ( hunden ) är redan mkt bättre " vänner " :-) ( ???? ). Så nu sitter jag och försöker värma mig , är en aning blöt , efter en meningslös prummenad i regnet! xD!

Har inget kort på dagens outfit men det blev;

Svarta leggings - H&M
Vitt tight linne - Cubus
Vitt linne " spretigt " - JC
Har de vita tighta linnet under det lite mer spretigare! :-)


Ha det bra!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0