Skolan;

Hej :-)

Skolan idag har varit bra, på håltimmen ´tog jag och Emma oss ner till Donken, där Oskar,Felix,Kalle,Simon & Simon också var! Sen när vi kom tillbaka har vi bara gått runt och haft almänt skojj! På vägen hem hämtade jag Agge på dagis eftersom pappa var sjuk och inte orkade! Sitter nu här och tar det lungt, ska på något möte i skolan idag klockan 6! Så det är bara att vänta på att tiden ska gå. :-). Ska va med Emma ikväll med tror jag , så det kommer nog bli bra!

Innan jag satt mig för att skriva ett inlägg så hade jag så mycket jag ville skriva om, men nu kommer jag inte på de?! Haha..

Idag lovar jag att de ska bli bättre uppdate än igår :-)


Men vi ses väl snart igen!

( Ska försöka skriva ett Emilia ´tänker till inlägg idag också!! :-)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0