Onsdag; kväll

Ser på efterlyst, stackars den där mannen som inte kommer ihåg någonting! ( undra om det stämmer ? )
Har varit ute en sväng ikväll, känns som det är varmare ute nu än tidigare i veckan! Nu kan jag liksom vara ute i leggings och jacka, tidigare har jag typ haft jeans,tjocktröja,vantar och mössa xD.

På Fredag åker jag ju till stholm, och eftersom min mobil inte funkar så kan jag inte använda den till att höra på musik ''/. Så jag börja leta efter min mp3 som jag fått typ för 3 år sen! Den har typ inte funkat sen dess, men ikväll fick jag igång den :-) Problemet är att jag inte hittar sladden till datan så jag kan inte lägga in ny musik ;S.
Haha, men det får väl gå, nu har jag iaf ngt att roa mig åt på resan (a).
( Behöver införskaffa en ipod nu xD )

imorgon; ska jag nog va med Emma. Behöver även åka till stan och fixa lite snabba saker! Sen ska jag åka med pappa på lite saker! Behöver packa också :-). Så jag har lite att stå i .. :-).

Men vi hörs imorgon!


Kram*
I våras; Läänge sen:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0