Nya tag!

Hejjs :-)

Nu har jag iaf bytt blogg, och har fått en snygg design. Den kanske kommer ändras lite efter hand , men det är inget som påverkar er antar jag ;-) Jag kommer fortsätta skriva som vanligt här, så inget kommer vara annorlunda mer än att det är en ny " blogg ".

iallafall:

Jag skrev ju aldrig igår, men det var för jag hade fullt upp!

Skolan var som vanligt, efter skolan stack jag hem till Emma.G! Där kolla vi skolkatalogen och usch vad jag ser ut!!!!!! =S. Skämms verkligen. Men iaf vi hade jätte kul. Sen kom pappa och hämtade mig för vädret var inte det bästa. Efter maten  stack jag ut i ovädret igen , och drog till ica maxi. Sen gick vi hem till Emma igen! Det börja hagla,regna och snöa :O. Och det är liksom bara höst ännu ;-). Men iaf, jag orka inte cykla hem min cykel som varit vid emma så mamma kom och hämtade mig! Vi åkte till mina kusiner och hämtade ngt sen hem och sova!

Idag:

Skolan har varit bra :-). Men jag har haft ont i både ben och mage. Men det har funkat bra ändå! Jag och Emma fick vara någras pricktavla idag, haha. "Dom" kasta typ ngt slags kula på oss? Jag ska göra igen imorgon :-).
Sista lektionen hade halva klassen ( jag ) labb! Jag och Amelia var i samma grupp men kan inte säga mer vad vi gjorde... En lite hemlis för den andra delen av klassen;-).
Ska även plugga lite idag och sen ska jag va med Emma :-)


Hoppas ni haft en bra dag alliihop <3

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Du var jättefin i skolkatalogen! <3

Om det är ngn som ser hemsk ut i den så är det jag!

2009-10-14 @ 16:27:16
URL: http://gahne.blogg.se/
Postat av: *Emilia

Jag ser ut som en skurmopp!! Det kan du inte säga gnt om ;).. Du ser iaf ok ut!



Kram

2009-10-14 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0