Ni får bestämma :-)

Vaknade för en drygt 30 minuter sen! Har nu tagit mammas säng med datan i knät och kollar av datan lite ;-).
Idag ska jag åka med pappa som sulle förbi jobbet och då passar jag på att springa upp med en sak till farmor, så ska jag ta en snabb sväng bort till BikBok och Din sko fort med :-). Sen har jag inte så mkt mer planer idag, så vi får väl se!

Har ni något som ni tycker jag ska göra på bloggen idag? Lämna en kommentar så fixar jag det :D.

Hoppas ni får en härlig lördag, så hörs vi senare!

Kram Emilia*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling, bättring på bildtorkan, typ de:)

2009-10-17 @ 09:36:39
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska börja med att ha dagens outfit, dagens låt, dagens roligaste och så där! Du kanske har haft det tidigare, men det var kul mär du hade det. Så forTsätt

2009-10-17 @ 09:52:04
Postat av: Anonym

Du kan ha sån där; vad är jag i dina ögon, så får folk kommentera vad dom tycker om dig :D

2009-10-17 @ 09:55:41
Postat av: Emelie

i din design finns det bild med orangee ram runt, kan inte du lägga upp bilden i ett inlägg så får man se hur den ser ut klokt? <3 :)

2009-10-17 @ 09:58:56
Postat av: Anonym

En regel ja tycker du ska ha varje dag är att skriva många inlägg men ett av dom ska vara ett långt! Där du tänker till, om något kul :)

2009-10-17 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0