Lördag; stan!

Jag är nu på lite bättre humör,  och harprecis bestämt mig för att åka med till stan om en stund!
Tänkte lägga upp outfit och dagens låt innan jag far!


Andra saker som jag ska göra innan dagen är slut;

* Ska försöka komma på en tävling!
* Bildtorkan ska försökas bättrats på, men  det lär bli svårt nu när jag inte har ngn mobil att ta korten med!
Får helt enkelt försöka ta med mig kameran! :-)
* Dagens roligaste?  ( vad menar du med de?? ;-) Förklara!
*Skriva ett " Emilia tänker till" inlägg :-)

Ja som ni ser är det lite att fixa med! :-) Ska även försöka fixa en annan sak som jag själv tycker ska bättrats på, men det får ni se senare ;-)!

Emelie; Här kommer svar på din fråga! Det finns två bilder i min design med orange ram , så jag lägger upp båda!

 
( Tryck, för större bild! )




Dagens outfit ;




Blå tröja - JC
trashade jeans - Lindex xD.
Vita strumpor :-)

Haha kul outfit!




Dagens låt;

Jag har inte hunnit hört på så mkt musik idag ännu , men får väl ta ;

Darin m.l. Viva la Vida!

Sjukt bra :-)





Hoppas ni får en bra dag ;-)


Puss Emilia *

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra frotsätt med outfit och sånt! :)

2009-10-17 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0