Lördag; ont ??? vem kom på det ordet?

Vem var det som kom på att man skulle ha ont? Att ha ont någon stanns är bara jobbigt och tar en massa onödig energi! Jag sitter nu här och har fett ont i ryggen! Jag vågar inte röra mig för då är jag rädd att det ska börja göra ont igen. Har nu legat här i soffan i ca 1 h och sätt på tv och nu har jag fått tag på datan också. Känns ju bra! Att inte kunna göra så mkt annat än bara va... Tur att det kom just idag, när jag endå inte hade något planerat. Men nu är det bara att hoppas på att det går över tills imorgon då jag faktisgt har något jag ska göra:-).

Förutom att jag gått omkring och gnällt på min rygg hela dan , så har jag varit på stan med Samuel! Där köppte jag ett par öronhängen! ( haha ), har även varit och lämnat våran husvagn vid mina kusiner. Där den nu ska stå och " vila " upp sig över vintern. Så jag har gjort lite mer än bara varit hemma idag.

Nu väntas det ännu en skön hemma-kväll för min del! Ska se på körslaget och sen får jag se om det finns något annat se-värt på Tv en lördags kväll som denna xD.


Hoppas ni haft en bra dag!


Kram Emilia *



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bättre med ryggen! <3333

2009-10-17 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0