Lördag, kväll

God kväll allihop!

Har haft en trevlig kväll med familjen! Vi har ätit en god middag och sätt på tv! Vi har mummsat på, godis,chipps och ngn ost och kex typ :-) Jätte gott :-). Vi har sätt på körslaget och så. Jag tror jag hejja på Amys kör, hon bjuder på så mkt energi och jag blir glad av att se på dom! Så hoppas hon går långt!

Min mobil är typ sönder som ni kanske har läst i ett tidigare inlägg! Det har fortfarande inte blivit bättre? Så Simon ska typ hjälpa mig med att fixa den, hans ka iaf försöka! Hoppas han fixar de :-) Så jag ska träffa han om en srund och lämna över den & det bästa är att de tar typ bara en dag för han , så jag får tbx den imorgon redan :-) SUPER!

Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag!


Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0