Höstlov!

Hej på er.!

Äntligen är det höstlov! Har nog aldrig tyckt det är såå skönt med lov :-).
Höst behöver man iaf inte tveka på att det är, fy sånt väder vi fått! =S.

Skolan idag har varit riktigt lungt! Vi börja med Tyska , men vi gick till Aulan och skulle få veta vem som vann planch tävlingen! Haha jag har aldrig varit så rädd för att vinna, men jag klara mig :-). Sen återgick vi till Tyskan och hade en lungn lektion med ngn lek? Sen var det idrott men kunde inte vara med så mkt, mådde skiit.
Sen var det dags för prov! SO/ geografi prov! Det gick jätte bra , kändes det som. Vi lura våran Vikarie, vi sa att vi fick sluta direkt när man var klar med provet. ( Det skulle vi aldrig fått om våran vanliga lärare va där! ;-) Hah.
Så jag hade typ 1 h hål h där :-). Jag och Emma satt i Caffis och pratade och tog de lungt, vi var även inne i spelrummet o kollade på när dom spelade b.la. pingis. Jag och Emma gick till maten men vi åt inte så mkt, var typ inge gott! Sen var det bara matte och där gjorde vi inte heller så mkt. Så det har varit en riktigt slapp dag!?. Men jag klagar inte :-). Emmas mamma körde mig både till och hem från skolan. Tack så mkt!

Idag skulle jag egentligen ha varit med Emma.L men fick ett sms i morse att hon var jätte sjuk! Tyvärr kan ja ju inte va med henne då. Hoppas du blir bättre gumman  <333.

Ska svara på alla frågor snart!


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

tack!

jag hoppas vi kan va ngt snart istället!

pusss<3333

2009-10-16 @ 17:17:10
URL: http://craxzyemma.blogg.se/
Postat av: Emilia *

Emilia; Ja det vill jag också! Puss <3333

2009-10-16 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0