Höst = Usch!

Någon mer än jag som hatar hösten?


Saknar sommaren med er tjejer <3

Har aldrig gillat hösten, men ibland kan det vara rätt mysigt eller vad man ska säga. Även fast vädret är såå tråkigt så är det ändå rätt skönt med höst ibland! Men just nu är det bara så jobbigt! Att cykla till skolan i mot-vind och att vara ute när det både regnar och haglar, och man fryser så man tror att man ska döö! Det är bara jobbigt liksom. Så varför hösten finns det vet jag inte :-).

Just nu sitter jag och tänker på om jag ska ut ikväll eller inte! När man först tittar ut så tycker man det ser vindstilla ut och jag är på god väg att smsa Emma och säga att vi ska va! Men precis innan jag ska skicka iväg smset så ser det ut som att träden utanför ska blåsa bort xD!? Så jag har liksom ingen aning om hur jag ska göra riktgit.

Får väl ta på mig en varm tröja,jacka,halsdug,mössa och vantar! Så jag ser ut som en upstoppad nalle! xD.
Haha!

nu ska jag gå och tända lite ljus och bara ta det lungt! ( Just nu kan man inte göra så mycket annat:-)


Hoppas ni får en trevlig kväll! Och att ni slipper gå ut ;-)


Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vi får nog klä på oss ganska mkt om vi ska ut ;) <3

2009-10-14 @ 18:22:50
URL: http://gahne.blogg.se/
Postat av: *Emilia

Emma; jo precis! som vi ska frysa ;) Kram <3

2009-10-14 @ 18:45:03
Postat av: Anonym

Fin blogg du fått till här! Frågestund är inget du tänker ha va? .)

2009-10-14 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0