Här kommer ett argt inlägg!

Ja ni ser rubriken! Jag är lite arg här och nu , va...!

Som ni kanske vet ska jag ju till Idol nästa vecka. Men vi fick egentligen  biljätter tills idag, men av olika andledningar var vi tvungna att byta tills nästa vecka! Fast jag tyckte väl att det inte gjorde  så mkt , eftersom idol är ju idol , det spelar ingen roll vilken vecka/program man är där!

Men efter kvällens program är jag sur! Sur för att vi inte tog biljätterna tills den här veckan, jag skulle sååå gärna villja se det ikväll! Ikväll när det var Michael Jackson teama. Ohh så cooolt det hade vart! Sitter nu här hemma och verkligen  sjunger och diggar med i varenda framträdande. Men bäst av allt är ju sista nummret då alla sjunger tsm! " We are the world" sååå otroligt bra.

Lite tråkigt att vi missade kvällens, men vi får väl hoppas på något liknande till nästa vecka! :-)

Nu är det snart dags för kvällens utrösting! Är alltid lika orolig för att mina favoriter inte ska åka ut. Men jag vet inte riktigt vem det är som är mina faoriter, det vet jag inte förän någon har åkt ut eller inte!? Haha.
Men efter kvällens så är jag nog överrens med mitt beslut, hah! Jag hoppas att; Eddie,Eric,Erica, Camilla och Tove så länge som går vidare så är jag nog nöjd!

Nu får vi hålla tummarna för de då :-)

Är sååå trött ikväll så det blir nog direkt i säng efter idol! Om jag inte redan  sover då  hehe!

Nej nu blev det ett långt inlägg igen ;-)


Ha det bra , kram <33

Kommentarer
Postat av: nnea

vilken fin blogg:)

2009-10-16 @ 23:52:47
URL: http://corneliasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0