Galen start på dan...

Morgonen här hemma har för det mesta liknat ett dårhus!! Helt galet!

Mamma springer runt och försöker vika all tvätt samtidigt som hon packar inför jobbresan! Jag försöker städa mitt rum medan August sitter och ritar på mitt skrivbord och spelar piano i min säng? Inte alls i vägen.. Mamma skriker och ber mig göra ordning agge, och han vill inte alls göra sig ordning, så jag måste springa efter han också! Precis vad jag har tid till J Så mitt rum som brukar ta 15-20 min att städa tog idag 1 h (?) Hel galet .. Har även hunnit med att duscha, så jag väntar för tillfället på att mitt hår ska torka så jag sen kan platta de och kläpå mig ngt annat än mjukisbyxor och ett tråkigt linne! Och sminka mig…

Emma väntar även på att jag ska vara klar så jag hinner träffa henne innan  det är försent!

Mamma åkte precis , och ska nu hämta farmor som snart kommer hit och ska passa August! Så jag kan få göra ngt annat idag :D. Hörde just att hon skulle göra pankakor åt oss. Så för mig som inte ätit frukost ännu passar det jätte bra ;-)  










Så söt, men en aning i vägen! <3


Nu ska jag försöka göra mig i ordning!  Lägger upp en outfit sen ;)


Kram *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0