Fredag;

Hej på er!

En riktigt skön dag i skolan! Inte alls många lektioner och dom lektioner vi haft har gått snabbt! :-).
Jag har nu förstått att det finns vissa som tycker det är kul att retas ,, hmm?! Haha och dom lyckas riktigt bra, så jag och Emma gjorde igen idag...

´Skönt att helgen snart är här, även fast det blir mycket pluggande för min del, men det får man väl tåla!
Ska även fösöka skrämma lite folk, eftersom det är Haloween :-D. Haha älskar de förutom när jag själv blir skrämmd, så lätt skrämmd som jag är... Hah!

Ska va med Emma Larsson idag, ska bli skojj de! ;-).


Nu ska jag smaka på pappas sockerkaka, som han tydligen har bakat idag :-). Gott de!

Vi hörs senare xoxo


Snart ett år gamalt kort! Haha fast de bjuder vi på :-)

Kommentarer
Postat av: Emma Gahne

Vi lyckades riktigt bra med att ge igen också ;)

2009-10-30 @ 15:59:00
Postat av: Emilia

Eller hur ;P om du menar pundot ? Haha jag ska fortsätta att ge gen på måndag ;P

2009-10-30 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0