Första dagen i skolan, :-)

Hej på er!

Är hur pigg,glad och har en sån energi just nu. Är det verkligen så det ska vara efter ett lov, första dagen i skolan?? Känns som att det är nu manhar en andledning till att vara trött,små sur, och slut på energi ? haha!

Iaf dagen har varit jätte bra! Även fast Emma inte vart där så har det funkat bra :-). Har fått skratta en hel del!
Inte en sekund har gått utan att vara glad! Precis så önskar jag att resten av terminen kommer va, så kommer allr gå hur bra som hellst :-).

Fick tillbaka mitt SO prov idag! Hade alla rätt :-) ( Rätt näjd ) Lunchen tog jag och Frida oss ned till stan och åt lunch på donken! Det var rätt dag att göra de på idag, var inte den godaste maten i skolan har jag hört.. ;-).
Även fast vi fick en aning bråttom att ta oss tillbaka till skolan sen, så kom jag i tid :-)


Nu ska jag ta tag i mitt rum! Det behövs en liten städning där nu, så vi får väl se hur mycket av min energi som finns kvar efter de! Kanske orkar med att hitta på något kul ikväll??
Får väl passa på nu när jag inte har några läxor så jag antar att jag kommer kunna hitta på något ikväll (-:

Vi ses senare!

Xo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0