Fredags dagen! :-)


Hej på er! Tänkte skriva lite om går dagen nu :-).

Vi gick upp 05.40 igår morse och gjorde oss då i orning och åkte mot båten! Det gungade som bara den.... Jag som nästan aldrig blir åksjuk, mådde jätte illa igår! Till August lycka var vår granne och hans kompis Villmer med på båten så han hade fullt upp hela resan ;-). Efter ca3 h båt var det dags att åka bil! Vi åkte mot Kista galleria. Där vi tillbrang nästan all vår tid igår. Jag hittade en jätte snygg vinterjacka som jag blev kär i! Men vi köppte den inte så vi får hoppas att den finns hemma också :-). Runt 4 åkte vi hem till dom vi skulle bo vid och packade upp och jag bytte kläder och fixade mig lite. Sen åkte jag,mamma, samuel, martina, oliver och hampus till tågstationen, där vi sen tog tunnelbanan till t-centralen! Där åkte vi buss till slussen och därefter vidare till inspelingen till Idol! Eftersom vi hade vip-biljetter så vi fick gå på röda mattan :-). Innan allt börja fick vi ha lite " Mingel" där vi fick vi massa påsar med t.ex.  godis, autograf-block m.m. Sen kom alla Idoler ut och skrev autografer och så.. :-) ( Fick av alla :-). En halvtimme innan allt börja på Tv så  var det insläpp, vi fick jätte bra platser jätte nära scenen! I den långa pausen fick man även träffa jurryn. Laila och Anders va jätte trevliga och tyckde det var jätte kul att  vi kom från Gotland! haha.

Seriöst i slutet då Eddie och Nicklas skulle sjunga om, jag tror aldrig jag varit så nervös att någon skulle åka ut! Jag ville verkligen att Eddie skulle gå vidare, så jag sms-röstade hah! Men han gick vidare och jag var sååå glad!
Han börja gråta när han gick vidare , när jag såg de börja nästan ja med xD. hah!!

Iaf kvällen var jätte kul och vill verkligen göra om allt igen!

Vi kom inte hem förän efter 12 och kom inte i säng före 1 , så jag somna direkt när jag la mig.. :-).

Här kommer massa bilder;



                     
 Här är dom, dom 9 idolerna som tillslut blev 8!

 Idol-kort xD

Hahaha!! Inte varje dag man står på Idol Scenen ;-)




Har massa andra bilder men orkar inte lägga upp fler nu! :-)





Idag har vi varit på Ikea i 4 timmar , har handlat en del till mitt rum! Men nu ska jag se körslaget och äta godis :-)

Åker hem imorgon så får väl passa på lite nuu!


Kram :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0