geggigt värre

Hej på er!


Jag hämtade Agge på dagis runt halv 4. Vi bestämde oss för att gå till skogen och leta troll! Vi gick in i en av dom lite större skogarna här där vi bor.. Jag frågade August om hanvisste hur ett troll såg ut, och det visste han! Som en uggla ( enligt han). hahaha.. Efter en prummenad och ett troll letande äventyr var det dags för skogs-kurregömma! Det var rätt kul , för Agge visste inte riktigt hur man gömmer sig! Sen skulle viner i en så kallad grop. Men stigen var brant och det slöt med att både jag och August låg på marken!!! Jag var helt geggig/lerig. Mina fingrar svider och gör ont så att min lillebror Samuel får skriva åt mig (Tack snälla) även min kamera var helt lerig så jag kan bara dela med mig av bilderna som togs innan ;)

Så kan det gå när man vill ta den närmaste vägen ned!

Återkommer när jag kan skriva igen!

Kraam <3


      fin biild xd



Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

ni verkar ha haft det mysigt!

puss<33

2009-10-20 @ 17:33:24
Postat av: Emilia *

Emma; ja det har vi haft! Lite tråkigt att de slöt så geggigt bara ;) men vi fick oss ett gott skratt!



Kram <33

2009-10-20 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0