trött? Sjuk??

Hej igen!

Har varit och handlat med mamma och kom precis hem! Skulle egentligen har vart med Emma idag,men jag är såå trött att jag orkar ingenting! Ska sattsa på att sova tidigt ikväll så jag orkar skolan imorgon..

Svar på kommentarer;

fråga;
har du opererat dig? Vart tappade du bort dig i din hemstad?

Svar; Jag har opererat mig 2 gr! Polyper och halsmandlar ;-). Haha jag gick " vilse" i kvarteret brevid när vi var nyinflyttade här för ca 7 år sen , var då 5-6 år. Så jag hitta inte hem :-) ( En lång historia blev nu kort ;-)

fråga;
Har du brutit ett ben? Vilket i såfall? :-)

Svar; Jag har inte direkt brutit ett ben, men har fått en spricka i armen, och det är ju nästan att bryta ;-). Kan bara säga en sak, det gjorde riktigt j*vla ont :-P.



'Ska snart äta mat sen blir det att plugga och kanske se en film innan jag sover!

Vi hörs kanske senare!


Puss*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv ner din önskelista på bloggen! :)

2009-11-16 @ 18:33:33
Postat av: Emilia *

Okej , ska bara komma på en också ;) Kan ju vara en bra början, eller vad tkr du??

2009-11-17 @ 18:15:16
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0