Torsdag; love it!

Hej på er! Hur har eran dag varit?

Min har varit bra iaf!

Började med SO. Vi var i datasalen nästan hela tiden, så det var en rätt chill lektion. Hah när alla var kvar i datasalen så stack jag, Emma, Amelia och moa till klassrummet och hängde gubben och skrev massa kul på tavlan! När johan kom tyckte han vi skulle sudda bort allt, men jag och Emma lyckades få ha kvar " 74 = bäst " .
Men när vi gick förbi i slutet av dagen hade 83;orna ändrat så det stod " 74= suger.. " Dom ska nog få tillbaka ska ni nog se :-) Haha... xD.

Har även haft Matte, musik , NO och Bild! Fick tbx mitt matteprov jag gjort tidigare! Det gick rätt bra, så jag är ganska nöjd! På läxförhöret fick jag 13/13 rätt, inte helt fel! Så jag kunde inget annat än vara glad när jag gick från matten :-) Men kommer nog bli besviken när jag får tbx mitt NO prov.. Kändes inte så bra, så vi får väl se hur det kommer gå!

 

Nu ska jag ta det lugnt eftersom jag inte har några läxor att göra! Hur skönt är inte det liksom?

Ikväll klockan 19.45 kommer Frida,Emma och kanske Moa hem hit! Vi ska se på Singing Bee som vi är med i , kommer bli fett skojj. Så det kan ni inte missa :)



fundera på att göra en hiss&diss idag, hmm ;-)


Men vi hörs senare!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0