Torsdag;

Godmorgon! Somnade typ runt 8 igår kväll, jag mådde verkligen dåligt! Har inte alls kunnat sova bra i natt och känns som jag vaknat varannan minut.. När min klocka ringde tog det sin tid innann jag var redo att gå upp!

Ska snart börja göra mig i ordning och dra mig mot skolan, får se om jag orkar med hela dagen!? Har fortfarande sjukt ont i halsen...

Slutar halv 4 , börjar verkligen bli trött på att sluta så sent 3 dagar i veckan! Typ alla 8;or har ju lyckats byta bort vissa av sina sena dagar, -_-. Men vi måste liksom gå så länge?! Rättvist :S?

Efter skolan ska jag plugga, om jag har någon läxa!

Men nu måste jag sätta fart och platta håret så kan jag maybe ha utsläppt i skolan idag :-)

Ha det bra!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0