Söndag; pluggdag!

Hej på er!

Vaknade runt 10 i morse och börja plugga på en gång! ( i sängen xD ) Sen gick jag och Samuel och sa grattis på farsdag till pappa och sa att han skulle få sin present lite senare ;-). Sen gjorde vi oss i ordning och åkte mot stan! Där farmor och farfar också stod och väntade.. Ingen hade någon aning om vad vi skulle göra :-). Sen gick vi till Wisby hotell och åt Brunch ( stavning) Sjukt gott var det, har ätit så mycket att jag tror jag klara mig ända fram till jul nu :-). Jätte mätt är jag iaf! Sen gick vi mot bilen och¨och åkte hem! Ska nu plugga igen! Har inga bilder här eftersom jag lånar brors data medan han gjorde något... Passade då fort på att skriva ett inlägg...

Nu kommer han!

Kiss and hug



( Hoppas du blev nöjd pappa, love u<33 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0