Söndag

Godmorgon!

Har ni sovit gott och drömt nåt kul? Jag har iaf sovit jätte bra och drömt en jätte rolig dröm :-)
Hoppas ni gjort detsamma! ♥

Idag tänkte jag fixa min engelska text som ska in imorgon, men de kommer gå snabbt eftersom den var rätt lätt :-). Sen ska jag fixa mig och ta mig in till stan med Moa! Klockan 1 ska vi vara ombytta och klara för sen spendera 2 timmar i tomtedräkt! Emma hade skrämt upp mig med att det skulle spö regna idag, så det första jag gjorde när jag vakna var att kolla vädret. Som det ser ut just nu kommer nog solen va med oss idag :-). Tur de.

 

Just det är första advent idag, och det betyder att det bara är 24 dagar kvar till julafton!

Tänkte försöka pynta min blogg med lite jul saker nu när det äntligen är dags för jul!

Som jag längtar, tills den 23 December, dagen innan. LOVE IT!

Men nu ska jag försöka komma på något kul att smyga in på bloggen med! En adventsstjärna kanske?

Eller lite snö kanske? Ah men ni får väl se snart!

 

 

Puss på er så länge!

 Bjuder på den! Haha kanske 9 år gammal bild? :-)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Shit vilken söööt bild på dig! (A) <3

2009-11-29 @ 11:29:46
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0