Söndag

Godkväll/Godnatt! Hoppas ni haft en trevlig Lördags kväll, det har iaf jag haft! Är helt slut nu , så ska snart stänga av datan! Hela huset är helt tyst, nästan läskigt tyst faktisgt, så det känns som ett bra läge att sova nu! Innan man inbilla sig massa onödigt skit.. Som Att det är ngn utanför min dör m.m, såå typiskt mig!Haha

Ikväll har jag varit ute med Emma.G,  ´Vi har bl.a träffat Emma.L & Moa och snacka lite med dom :-). Sen har vi typ tänt tomtebloss och haft skojjskojj! Gick typ hem runt 10 och såg på film med familjen, - johan Falk! Sjukt bra ;-).

Imorgon ska jag nog se ibk match med Emma.L , kul! Måste även plugga inför ännu en skolvecka... (Suck!)

Tog massa bilder ikväll men dom har Emma på sin mobil, såå typiskt! Men får be henne skicka dom imorgon så ska jag nog dela med mig av dom :-)

Hur har eran kväll varit??






Så jag säger nog godnatt nu så ses vi lite senare!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0