Snart så....

Snart kasta jag ut min förbaskade Tyska läxa genom fönstret!

Jag har nu försökt plugga till min Tyska läxa i en evighet, och jag lär mig verkligen inte den... Som tur är den tills på Tisdag, så jag hinner plugga imorgon med! Tack o lov!!
såå nu ger jag upp! ''/.

Idag har jag tagit det lungt och gjort matte läxa fram till typ 3 då gjorde jag mig i ordning och gick till Linds i spö regn.. Skulle handla blommor till min granne som fyller år, från min faster! ( Som inte bor här på ön! )
Sen när jag kom hemhade jag 2 min på mig att göra mig i ordning fort och sen var Emma hemma vid mig och då stack vi till IBK match. Shitt... Vad mkt folk det var :-). Men vi gick typ en kvart innan de var slut för jag skulle hinna hem i tid!

Nu har jag ätit mat, och pluggat... Ska snart gå och lämna blommor sen ska jag nog se på film :-).

Det var allt från mig den här otroligt tråkiga men ändå roliga söndag!


Kram :-)


Kommentarer
Postat av: tess

saaanks hjärtat de va såå snällt av di å gå i regnet.... men va har vi sakt om faster ;)



kram

2009-11-23 @ 00:14:22
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0