Skuk...

Hej på er.!

Mamma fick komma och hämta mig i skolan efter två lektioner! Jag mår illa,ont i halsen och fryser.. Så det var nog bäst att jag gick hem! Har nu sätt på TV och kollat lite "filmer" på datan. Ska ta det lungt och lyssna på musik nu tror jag! Kanske ska passa på att lägga in mer musik i mobilen , sånt man aldrig annars har tid med! Sen tar man headsett och tar de lungt :-). Har ni något tipps på bra musik??  Har även fått tbx mitt NO prov idag, hah det gick jätte bra :-D.

Måste även kommentera den gulliga kommentaren jag fick av en kille i skolan idag; Hej då Emilia, krya på dig!
Haha känner inte han så bra så det var ju ´gulligt :-).

Ajja nu ska jag fixa lite sen bli frisk :-)

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var killen? :)

2009-11-10 @ 13:15:26
Postat av: Emma Larsson

krya på dig.

gulligt av vem det nu var..

2009-11-10 @ 14:28:16
URL: http://ppatetisk.blogg.se/
Postat av: Emma Gahne

Haha, annars har du alltid tyckt att killen varit störig ;P

Kram! <33

2009-11-10 @ 15:01:14
Postat av: Emilia

Emma.L ; Tack du , haha ahh verkligen!

Emma. G ; Haha eller hur ;). Men det var lite kul , han måste ju stått och lyssnat när jag prata med Kajsa och dom ;O haha! Puss <33

2009-11-10 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0