Nu äntligen funkar det!

Har nu sen länge tillbaka försökt att lägga ut ett inlägg på bloggen, men inte lyckas! Pga. Något fel på blogg.se! Men nu verka det ju funka ;)

Pluggar just nu NO och har ännu matte att plugga! Så får nog stanna hemma ikväll, om jag ska kunna allt inför provet och läxförhöret imorgon!

När jag pluggar tycker jag det är lättast att höra på någon bra musik samtidigt, lär mig allt snabbare då? Konstigt nog. Så just nu spelas Lady Gaga med Pokerface, helt okej låt!

 

Efter jag pluggat ska jag duscha och äta mat, kanske se Tv om jag hinner! Har sovmorgon imorgon, ass skönt J Så har inte lika bråttom i säng som alla andra dagar ;)

Skriver mer ikväll, om det inte är något fel på hemsidan igen!

Kram




Bild tagen från stholm! Haha bildtorka ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Gahne

Usch så jag ser ut!...

2009-11-25 @ 18:45:42
Postat av: Anonym

hahah nej ;)

2009-11-25 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0