Morgon :-)

2 minuter efter att jag skrivit det sista inlägget till dig igårkväll, så sov jag! Var så trött, så trött!
Har sovit hur bra som hellst hela natten jätte skönt verkligen! Så nu är jag vaken , och ligger och hör på lite musik. En låt jag inte kan sluta höra på är I Wish I Was A Punkrocker som sjöngs av Tove i idol i fredags!
Hon är verkligen duktig, men efter min träff med henne är jag en aning besviken!...



Men av det man ser på scen så är hon riktigt bra! :-)



Eftersom det blev lite fel igår när jag skulle göra min lista av saker jag skulle göra idag, haha! Så gör jag om den nu, när jag är lite mer vaken ;-)




  Duscha!

 Städa rummet!

 Se film med bror!

Fixa håret!


Vi hörs senare!


Kiss and hug!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du besviken :O hon är jätte söt ju.

2009-11-18 @ 09:09:23
Postat av: Matilda

Hur länge till tror du att du kommer att blogga? :)<33

2009-11-18 @ 09:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0