Min nya favorit ;-)

Go kväll på er!

Här hemma är det Idol som gäller ikväll! Kärleks-tema är det som gäller och jag tycker idolerna gjorde det rätt bra! Har ingen aning om vem som åker, oerhört jämt ikväll, men man kan ju hoppas på Mariette(?).
Själv har jag hittat en ny favorit....





Haha just precis, ingen mindre än Agge Bagge!!

 August blev lite sugen på att också göra debut men tråkigt nog är det 16;års gräns på Idol så han kör järnet här hemma ist! :-) Med hitten Upp & Hoppa! Gulligt värre.. <3


Jag mår bättre nu än vad jag gjorde tidigare idag, har fortfarande ont i huvudet men annars känns det helt okej!
Ska återgå till Tv nu!


Hoppas ni får en trevlig kväll!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0