Måndag; långt inlägg.

Hejjs :-). Allt bra med er? Med mig är det iaf super.

Skolan idag har varit bra, men väldigt slö.. Har varit trött och känt mig sjuk. Men bestämde mig för att stanna dagen ut. Bra val eftersom jag kände mig bättre efter maten :-) För första gången gick slöjden  bra, jag kom igång bra och allt! Men fick jobba som aldrig förr eftersom det här tyvärr var sista gången vi hade syslöjd! Svenskan har gjort så jag missar dom sista 3 gr och alla andra gånger jag missat slöjd..Men men ;-)

Efter skolan skulle jag till tandläkaren , och det gick bra. Sen hem och duscha och nu sitter jag här vid datan och ska snart plugga lite. Var det iaf tänkt :-)

Men nu ska jag berätta lite om gårdagen som jag aldrig hann igår!

 

Moa och jag stack in till stan runt 12 , och eftersom vi inte skulle till Lindex och din sko fören runt 1 så tog vi en snabb sväng på stan innan. Sen hämtade vi ut våra snygga tomte kläder. Sen bytte vi om och så inne på Lindex. Jag fick en kort tomte kostym och Moa en lång! När jag säger lång så menar jag typ en morgonrocks lång.. ;-) Haha vi fick oss många skratt innan vi gick ut, det kan jag lova!

Sen var det bara ut och dela ut pepparkakor, till en början var det rätt pinsamt men det kändes bättre efter ett tag!  Vi var där i ca 2 h, under  dom timmarna kom det folk vi kände och skulle ta kort och  allt.;s Som numer hotas med att läggas ut på facebook, hah! Efter vi hade ” jobbat ” klart bytte vi om och gick till donken och åt lite! Fett ont i benen efter att ha gått runt i 2 timmar.

Sen kom mamma och hämtade oss sen var det snabbt ombyte hemma innan det var dags för kalas!

Väl där var jag ass trött och hade ingen ork att stanna någon längre stund! Men vi fick massa god mat och kakor m.m! Jätte gott var det verkligen.

Så var min dag igår, men här kommer lite bilder! :-)


Hah min snygga outfit! :-)
Moa i sin snygga morgonrocks outfit ;-)





Det var allt från mig :-)

Ett långt inlägg, hoppas ni orka läsa!

Vi hörs senare! * <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0