Måndag; Helt otroligt ;D

Hej på er!

Skolan idag har varit helt okej! Har som sagt haft 2 prov idag, NO tror jag gick jätte bra , får nog tbx de imorgon eller så! :-). Engelskan klara jag :-D Fett nöjd är jag! Har nu lärt mig att det hjälper att plugga :-)
Våran  klass har städvecka ;S. Så jag och Emma har gått och suddat väggar och skojjat med folk idag :P.
Haha jag tänkte köpa varm choklad i caffis idag, men jag ångra mig när jag såg vem som stod där ;S Haha!

Vi slöt en halv timme senare eftersom vi hade det där med Svenskan.. Men den extra halvtimmen gick rätt snabbt , inte för att jag och Emma var med så mycket men men :-P.

Jag och Moa gick/sprang hem från skolan när vi kom på att det regna xD. Ska nog va med henne på Onsdag, ska bli kul eftersom det var jätte länge sen sist! ( Tyvärr.. )

Ska snart plugga lite inför nästa prov som är på Torsdag, sen ska jag kanske ut eller något :-)

Vi hörs senare!


Xox





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0