Lördag/Söndag

Moa gick hem för nästan en timme sen, och jag har typ tagit det lungt sen dess. Har Tagit bort smink och tagit på mig pyjams nu, är helt slut, men orkar inte sova ännu :-).

Jag har funderat på ändra på min blogg helt och hållet. Asså inte designen och så, utan allt det andra.? Vad tycker ni om de?? :-)

Nu tänkte jag fixa det sista på blogg-designen och sen kanske stänga av datan och sova!

Hah klockan är redan över 12 och jag sitter här och skriver ännu ett helt meningslöst inlägg!? Helt otroligt!

Måste försesten lägga upp min nya favorit låt! Har typ hört på den om och om igen idag.. Har kommit på mig själv när jag gått och små sjungit på det lilla jag kan av låten. Men den är bra!






Men jag antar att jag säger Godnatt nu, så hörs vi imorgon(?)


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0