Lördag;

Godmorgon!

Vaknade runt 9 imorse och gick och la mig vid lillebror och mamma! Pappa och Samuel hade redan åkt iväg!
Vi ska snart göra oss i ordning och sen hämta Samuel på hockey och sen åka till mina kusiner och hjälpa dom sätta upp ett kök :-). Så jag får nog passa dom små så länge!! :-). Haha kan nog bli kul det med!
Ikväll ska jag försöka få mamma att köra in mig till stan igen, så ska jag nog va med Emma Gahne! :-).
Måste även plugga lite idag....

Igår kväll var jag ju och fira Emma Larsson , hon fick ett halsband och öronhängen av mig! Hon hade fått jätte mycket annat fint och hon verka nöjd med dagen! :-). Vi var till en början  hemma  - ( Emelie var också med igår <3) - och träffa Simon och Charlye en stund! Sen stack jag hem och åt mat med familjen och såg på Idol! Skönt med en hemmkväll ibland :-). Eddie hängde inte löst igår och jag var såååå glad, haha!
Så en bra fredagskväll kan man verkligen säga att det var!

Ajja nu ska jag gå och äta frulle sen fixa i ordning mig!

Vad ska ni göra idag?

Hoppas ni får en super bra dag!


Kiss and hug <3

Här kommer bilder jag glömt att dela med mig av;

Från förra veckan då jag och Emma var på spöjackt ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0