Lördag; kväll och nystädat!

Hej på er!

Trotts all städande så har jag väl varit rätt bra på att uppdate? Eller hur? ;-). jag är iallafall rätt nöjd.


Har iaf städat klart nu och det blev riktigt bra, allt skiner nu mer här hemma. Sköönt :-).
Har även vart med Emma.L en stund, skönt att träffa henne igen <3. ( Nadja Synd att du inte kunde va med.. <3)

 Måste säga att jag har sjukt ont i mina ben, måste vara träningsverk från igår.. Lite konstigt att det kommer nu då? Borde ha kommit tidigare tycker jag xD. Men ont har jag iaf..

Pappa är just nu och hämtar pizza, så jag väntar på mat just nu! :-)

Ikväll ska jag antingen va med Moa & Emma.L eller Emma.G, eller så är jag hemma och tar det lungt! Får se lite vad som händer :-)

Imorgon är det julskyltning! I love it! Jag tycker det är så mysigt att gå på de och kolla på allt och så. Då känns det verkligen som att julen är på väg :-). Men imorgon kommer jag nog inte kunna gå och kolla på allt som jag brukar!

Ska ist va Tomte med Moa och dela ut pepparkakor ;-) Hahah kan nog bli rätt kul, men kanske lite pinsamt..

Men nu ska jag kolla lite bloggar och så innan maten kommer :-)


Vi hörs senare, Kram <3


 

kanske en viss likhet? Eller ? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0