Lördag

Godmorgon :-)

Liggere här med datan i knät, det enda som hörs just nu det är när jag skriver! Alla andra ligger och sover, så skönt :-). Igår var jag med Moa vi var på maxi och typ träffde alla våra lärare ;S och sen var vi på hockey m.m. En lyckad fredag om ni frågar mig ;-). När jag kom hem lagom till 10-halv 11 var det dags för utröstning i idol... Eddie åkte och jag har nu bestämt mig för att Idol är ett skit program! Fast att han åkte med flaggan i topp som han själv sa , så tycker jag att det var han som gjorde programmet bra! Så det var riktigt tråkigt!..

Själv är jag glad att Fredag den 13;de är slut, så jag får hoppas att det blir lite mer tur för min del idag :-).

Idag ska jag nog va med Emma.G iaf på dagen och kanske Moa ikväll!
Ska även fixa lite annat som jag kanske ska börja med redan nu så jag hinner ut innan ikväll ....
Idag ska jag försöka ta mer kort och försöka döda min bildtorka på bloggen! Men det är bara det att man ska komma ihåg att ta kort på allt också...

Men vi hörs senare, allihopa!



I Gonna Miss you!

Haha mitt & Emmas hjärta som vi gjorde när vi skulle göra pankakor :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eddie</3

2009-11-14 @ 09:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0