Ja ser det snöar ja ser det snöar...

Hej på er!

Var nu ett tag sen jag satt och verkligen la ner tid på ett inlägg.. Men som sagt har jag haft data förbud, men nu har jag lovat att bättra mig :-).

Skolan känns hur bra som hellst just nu. Allt bara rullar på , och tiden då man inte har någon lektion blir bara roligare och roligare! Har hela tiden något kul att göra! Och är något tråkigt gör man det till något kul!!

Även fast det är jätte skönt att bara få komma hem och ta det lungt är det nästan så att man ibland kan längta till nästa skoldag? Haha!

Just nu är det jätte mycket i skolan, känns som vi har prov hela tiden. På måndag har jag 2 prov som ska läsas på till , + att jag har prov fredagen där på också! Kommer plugga sönder känns det som ... Men det klara ja :-)
Målet är ju att slippa göra omprov!! :-).

En låt som jag har gått och sjunit på hela dagen är Livin on Prayer! men den låten kan jag inte tröttna på... I love it! 

Idag när jag cykla hem var det inte bara motvind utan det kom även snö!? Känns som att det kanske är lite tidigt nu , men  det kan vára rätt kul det med! :-). Har ju köppt en jätte skön vinter jacka så frysa det har jag glömt bort vad det är ;-)




Älskar dom här låtarna.. Vissa av låtarna behövs spolas fram en del! Men lyssa på dom;-) Vi hörs senare Xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0