Haha

Bra på att uppdate idag känner jag! Men har inte så mycket annnat att göra just nu..  Har kollat massa bloggar och så men nu finns det inget mer att kolla? Så har du en blogg? Skicka den på kommentaren så kollar jag in den ;-).

Övrigt just nu lånar jag Mangnus data och hör på musik! Filip sover och dom andra barnen är lugna just nu :-)
Mamma & dom fixar fortfarande med köket, ska snart gå och hjälpa till tror jag :-).

Mamma ska köra in mig till stan efter att vi ätit här, ska då förmodligen träffa Emma.G! Får se vad vi hittar på, något skummt antar jag ;P.

Tror vi ska äta Kina mat, var jätte länge sen sist! Men det blir nog gott de! :-)
Om ni läste min blogg igår så såg ni att jag och Emma hade köpt varm choklad på Donken. Jag fullständigt älskar varm choklad och kan liksom längta efter att bl.a åka båt , där dom säljer bland den godaste ( 'enligt mig :-) Iaf Tanja har en maskin där man får ännu godare choklad , med skumm och så.. Haha asss god är den :-)
Haha bra vetande , men men :-)


Vet inte vad jag mer kan skriva känns som ni nu vet allt onödigt och lite till :-)


Kommentera om du har något tipps om vad ett inlägg kan handla om ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan skriva ett inlägg där du tippsar om något??

Eller Hiss o diss.

2009-11-07 @ 15:43:46
Postat av: Anonym

hjälper du till med designer??

2009-11-07 @ 15:46:28
Postat av: Emma Gahne

Stackars maskin som gör så god choklad, du måste ju ha plågat den hela dagen ;)

Kram! <33

2009-11-07 @ 18:30:34
Postat av: Emilila*

Haha du är rolig du :) <3 Kram

2009-11-07 @ 23:17:05
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0