Fryser -_-

Jag är rätt nöjd över mig själv idag! Har faktisgt varit rätt bra på att uppdate bloggen idag!? Eller hur ;-)

Kvällen har iaf spenderats med Emma! Kände mig så duktig när jag tog på mig en halsduk och vantar + min sköna vinter jacka! Men jag glömde helt bort att ta på mig stövlarna! Så jag hade mina nike skor och det ångrar jag sååå nu! Mina fötter känner jag inte av längre...

imorgon har jag sovmorgon, yeeh! Fett skönt att slippa gå upp runt 7 , så nu ska jag se Tv och ta det lungt och sen gå och sova... :-)

Hoppas ni haft en bra dag/kväll!


Ses imorgon!


Kram


Det är just sådna här dagar som idag då man, saknar sommaren, då man fullständigt sket i vilka skor man hade...
:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild du! Du borde ha lite mer frågestunder och kanske " 5 saker du inte visste om mig" och så? saknar de på din blogg kra

2009-11-04 @ 21:31:07
Postat av: Emilia *

Tack du! Ja , får väl ta och lägga in en frågestund och så snart :) Kram

2009-11-05 @ 08:18:23
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0