Fredag den 13 ;S

Fredag den 13! Det säger det mesta, jag har alltid haft otur då och varför skulle det vara annorlunda just idag?
Jag börja dagen i skolan med att halvt ramla i trappen, sen har det bara rullat på! Ett under att både armar och ben förtfarande är hela.. Men dagen är inte slut ännu!

Dagen i skolan har varit riktigt skön, inte alls många lektioner och vi har fått massa extra tid eftersom lärare skulle iväg och så. Så jag tror vi har haft typ 2 h håla idag. Hur bra är inte de?? :-). Men det var verkligen rätt dag att ha så idag, har verkligen varit trött idag! Iaf dom första lektionerna..

Haha våran SO-lärare Johan han kallade mig för Sigrid idag?? ;S. Vart fick han det ifrån liksom?? :P.

Cyklade med Moa hem, trevligt!
Nu ska jag ta det lungt en stund sen får jag väl hitta på något kul :-).

Ikväll äre Idol med teamat Låtar som legat på topp-listan i år! Så jag tror jag ska se det, kan nog bli riktigt bra! Desutom ska man sjunga i par ikväll också. Och min favorit Eddie ska sjunga med Reza.. Får se hur det ska gå! :-).

Vi hörs senare!



Puss



 Hah, bild tagen av Clara igårkväll hemma vid kusin! Lånade Hannas mössa, ursnygg ju ;-)

Haha!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha snygg mössa :) det är det som gäller i vinter ;) kanske inte men ..

2009-11-13 @ 14:29:25
Postat av: Emilia

Haha jasså de är de ;). Dom är varma iaf :)

2009-11-13 @ 14:35:34
Postat av: Lollo

Fin blogg+mössa x)



Kram// Lollo

2009-11-13 @ 17:15:26
Postat av: Emilia

Haha tack tack ;) <33

2009-11-13 @ 21:06:17
Postat av: clara

Jag tyckte du va skithet i mössan! Its the shit!

Likaså med fotografen, eller vad säger du?? ;-)

2009-11-15 @ 22:13:32
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0