Fredag :-)

Hejjj :-)

Äntligen Fredag är det inte skönt?? Det tycker iaf jag :-)

Skolan har varit super! På idrotten spelade jag och Emma pingis, haha! Hände en rätt rolig sak medans vi väntade på att idrotten skulle börja... Jag & Emma och några till var på stål-lecktaren (stavning)) Iaf jag satt på det där blåa , va man nu ska kalla det för? :P. Men jag tappa typ balansen så jag ramla så missa jag trappsteget så jag ramla typ ner för två stycken,, hahahah! Rätt skojj, alla fick iaf ett gott skratt :-).

Efter skolan stack jag och Emma in till stan och fixade present till Emma Larsson som fyller år idag:-) Kan inte säga vad jag köpte efter som hon kanske läser ;-). Träffade även massa " kompisar " från skolan, och även farmor. Hennes hund hon tar hand om på dagarna åt hennes bror skällde typ ut mig över hela stan ;S PINSAMT!!
Vi avslöt med en varm choklad på¨donken. Sen tbx till skolan och hämta våra väskor sen hem!

Och nu sitter jag här och ska snart göra mig i ordning och ska dra mig mot Emma!


Vi hörs senare :-)


Kiss and hug

( bilder kommer senare, ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0