Förlåt för dålig uppdate...

 Hej och förlåt för dålig uppdate! Men har verkligen inte haft tid..

Här kommer iaf en sammanfattning!

Fredag tillbrang jag tillsammans med Emma Larsson vi var bl.a på hockey!
lördag var jag med Emma Gahne då vi har gjort lite allt möjligt. Var även på graven tillsammans med mina kusiner och min familj! Där tände vi ett ljus för våra nära och kära.. När jag kom hem blev det kvällsmat och sen ut med Emma igen! Vi var ute och hade skojj! Runt halv 11 då vi skulle hem ( jag skulle sova vid Emma ) Så var vi kvar utanför henne.. Emelie hade halloween fest med en massa kompisar och vi fick uppdraget att skrämma dom! Haha vi lyckades hu bra som hellst, någon ville ringa pokisen och dom flesta var allmänt rädda! Dom vågde inte gå hem ensamma hah! Men dom kom på oss i en buske tillslut och som dom skratta åt sig själva i slutet!

Vi gick sen in till Emma igen och åt äppelkaka, och bestämdeoss sen för att göra något mer bus så vi smög in till dom och satt oss i en garderob där vi gjorde läskiga ljud!
När alla hade gått hem tänkte vi hjälpa Emelie och Ebba att städa ,men det slöt med att vi satt i deras sofffa med varsin skål chipps och dricka och kollade på när dom andra städa! :-).

Vi somna runt 12 och gick upp 09.20 och gjorde oss i ordning och åkte och såg på en match! Sen hem till henne igen och fikade och iväg igen! Så det har varit rätt mycket farnade idag.. :-) Är nu hemma och ska plugga en del och sen till min kusin tror jag ;-)

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag iaf haft!

Kram




     



Kommentarer
Postat av: Emma Gahne

Haha, var nog mitt fel att dom upptäckte oss... ;)

Hade iaf riktigt roligt, det måsta vi göra om nästa år ;) <3

2009-11-02 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0