En sak i taget?

Jag blandar ofta ihop saker , och tänker inte alltid på de.. Som nu när jag försöker skriva ett blogg inlägg på min brors data, samtidigt när han spelar rock band ( Inte helt ljudlöst) och ska svara på msn , det går bara inte ihop.. Det jag skulle skriva i en chatt på msn dyker liksom upp i texten jag skriver till er nu ?

Ett annat tillfälle är när jag är ute och cyklar och skriver sms samtidigt då får den jag är med helt konstiga svar och dom som väntar på sms får något helt annat än frågan jag skulle svara på…

 

Jag ska helt enkelt rikta in på en sak i taget. Eller vad tror ni? ´:-)


Har iaf pluggat klart nu och har även vart i affären med pappa. Ska snart äta mat sen blir det ut emd Emma som gäller!

Vi hörs senare!

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0