Långt inlägg ;-)

Hej på er!

Nu ska jag bli bättre på att uppdate, det kan jag lova :-).

Tänkte berätta lite om både igår och idag, eftersom jag glömde bort att skriva igår ;S.

Igår; Jag och Emma tog en snabb sväng till Maxi och köpte popcorn och ostbågar, sen fick vi lite bråttom hem när vi såg vad klockan va.. Blev inte bättre av att det var motvind , nej ;-). Hah,när jag kom hem var det mat på en gång sen gjorde jag mig i ordning! Runt 8 kom alla, och vi hade det jätte trevligt!
Efter Singing Bee, bestämde vi oss för att ha lite skojj ;-). ( Bilder kommer nedan.. )

Runt 11 kom jag i säng och somna rätt snabbt, skööönt!

Idag åkte jag och Emma bil med Pappa till skolan. Lata, nej inte alls. Haha.! Väl i skolan hade vi Tyska , det gick rätt snabbt eftersom vi körde massa tävlingar och så, jag skulle rita bl.a. en helikopter, haha ett under att dom andra i mitt lag kunde se vad jag gjort! XD. Sen hade vi idrott. Vi körde typ någon konstig lek då man skulle springa en hel del, hah! Rätt kul men jobbigt var de.. Är helt röd på mitt lår nu, för Emma.T sköt en boll på mig xD. Iaf tur att vi hade 40 min " rast " efter, för jag var verkligen helt död efteråt :-).Sen So och det gick väl bra, sen var det bara matte och mat kvar! Så dagen har gått rätt snabbt :-) ( Åkte buss hem, )

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, men ska va med Emma om en stund!

Bilderna kommer senare , något fel just nu...

Men kolla in om en stund igen!

Puss på er! :-)

 BILDTORKA på hög nivå!
Men bilden är iaf tagen på singing bee.!

Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0