Bullbak!

Hejj på er!


Är helt slut nu, fast jag inte gjort så mycket!

Har varit med Emma idag, vi började med att åka till maxi och handla pepparkaksdeg :-). Sen hem till mig och hämta lite saker sen så cykla vi hela vägen hem till henne i motvind XD. Sen började vi baka. Tro det eller ej men det blev riktigt lyckat! För att vara vi som bakat iaf. Vi bakade både bullar och pepparkakor.

Sen har vi typ flummat och haft almänt skojj! Sen var det dags att cykla hem ( i regn)

Så nu har jag ätit och ska kanske se en film och ta det lungt! Hoppas ni haft en bra dag,


Kram!








Jag fick uppdraget att se till att pepparkakorna inte blev brända! Så fick ta det säkre före det osäkra och satt mig därför framför och passade dom :-) Haha!

Såhär blev det! Inte illa va? ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma Gahne

Gott blev det iaf! :D <33

2009-11-18 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0