Boda borg! ;-)



En hel dag tillsammans med Emma & Moa! En riktigt rolig dag med massa skratt!
Vi har varit på Boda Borg i ca 5½ h. Har ont i magen nu i efterhand från all dess skratt!
Vi har springit från rum till rum men allt slöt med att vi satt i ett lekrum och halv sov, jag är iaf trött nu!

När jag kom hem hade vi tydligen gäster! Trevligt. Dom hade redan ätit så jag fick äta lite efter, men det funka det med :-). Ska nog träffa Moa nu ikväll sen ska jag fixa lite med bloggen!

Känns som dom flesta tyckte jag skulle ha header nt 4! Så antar att det blir den :-).

Börjar känna mig sjuk, har ont i halsen och känner mig varm m.m! Blää.

Ajja vi hörs senare!



Kram , ( Bilder kommer nog senare :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bara bloggat i 2 månader? :O

2009-11-15 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0