Basket och Michael Jackson!

Dagen har varit allt förutan lugn! Haha! Känns som jag gått flera mil.. Det börja med att jag och Emma cykla till maxi, men fick punka på vägen.. Så vi fick gå hem till henne och hämta pengar och massa eftersom vi skulle på bio! Sen gick vi till bussen men den gick inte fören typ 1 h senare och då skulle vi inte hinna.. Så vi gick in till stan. Men det slöt med att klockan närma sig 2 och då börja bion så vi typ sprang dit. haha, men vi hann precis! Som tur var hade mamma och bror redan köpt godis och allt så vi kunde bara springa in till bion på en gång! ( mamma var inte med och såg på bio, bara bror och Emma! ) Vi såg This is it med Michael Jackson föresten ;-). Den var skiit bra, och jag tror jag har en ny förebild, gud så bra han var på att dansa!!! ;O. Iaf sen när den var slut kom pappa och hämtade oss och sjussade mig och Emma till söderv. där vi såg på basket, sen gick vi hem!

Haha känns som jag gått väldigt mkt idag , så har ont i benen! ( Det blev ju inte bättre av att man hade skor med klack heller nejj ;-) Haha!

Ajja ska va med Emma ikväll, blir nog skojj!


här kommer bild på dagens outfit!




lång tröja - JC
Jeans-leggings - BikBok
höga strumpor - Kapphal tror jag?!


Hoppas ni får en bra kväll!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0