:-)

Ska nu börja göra mid i ordning och sen kila ut en sväng! Ska träffa Emma och jag tror vi drar direkt till maxi och handlar pepparkaksdeg och sen hem till henne och baka :-)

Jag har en liten  fundering, som jag inte kan sluta tänka på.. Så jag tänkte att ni kude hjälpa mig med att svara?! ;-)

Nu börjar vi ju närma oss julen, men räknas det som vinter nu då? Eller är det fortfarande höst?
Själv vill jag ju att det ska vara vinter, men jag vet inte vad det är som avgör om det är det eller inte?

så ni får gärna svara :-).

Ska platta håret och så nu , men vi hörs senare!


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinter, haha

2009-11-18 @ 11:55:42
Postat av: Anonym

synd att jag inte kan säga detsamma

2009-11-18 @ 17:20:43
URL: http://fffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0