Uppdatering , utan bilder idag....


Under dagen som gått har man hört raketer lite då&då. Till min egna åsikt så tycker jag att man ska spara på raketerna tills 12 slaget  . Har väl alltid vart så att folk ska vara först med det, så att dom kunnat vänta tills idag är ju ett under! ;-)

Är nu klar, så tänkte ta det luntg nu tills alla kommer om så där 40 minuter. Kan vara bra det med, nu innan allt sätter fart.

- Kommer bli en jätte trevlig kväll, I think! Med god mat, sing star och trevligt sällskap.

Kom på att jag hade lite små saker kvar att fixa på rummet nu innan alla kommer.. He he

* Platt&lock tång ligger på golvet, samt hårfönen!
* min handuk från att jag duschat hänger på en stol..
* Smink sakerna ligger lite här o var på min lilla sminkhörna :-)

Så jag ska nog ta tag i det , så mamma slippar tjata sen, ha ha..


Puss på er! :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0