Trött



Känner mig verkligen hur trött som hellst.. Men det kan man väl få va så här efter jul? Eller?
Imorgon blir det iaf att träffa Emma.L, kan bli kul med lite omväxling, att slippa all julmat och det andra som hör julen till :P. Börjar känna mig rätt trött på det nu. Nu ska man ladda inför nyår ist! :-D.

Fundera på att sätta igång med att platta mitt hår, så det är bra tills imorgon.

Idag har det verkligen inte varit någon bra " hår-dag" om man kan kalla det så.. Jag hann inte platta det imorse, och eftersom jag duscha innan jag gick o la mig igår, så var det sååå lockigt. Så hela dan idag har gått ut på att ändra frisyrer och komma undan skiten. Så nu är jag trött på det :P.

Slänger in ett inlägg efter jag plattat håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0